جلال‌زاده:

نقش رئیس‌جمهور در پیوند میدان و دیپلماسی در عملیات وعده صادق بی‌نظیر بود

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قوت دیپلماسی و قدرت میدان عامل تولید اقتداری تاریخی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: نقش شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت و همچنین رئیس شورای عالی امنیت ملی در این پیوند مبارک بی‌نظیر بود.

به گزارش سراج24؛ وحید جلال‌زاده در گفت و گویی اظهار کرد: ملت ایران به داشتن چنین فرزندان دلاور و قهرمانی که باعث غرور ملی هستند، افتخار می کند و فرزندان ما در نیروهای مسلح هر کجا منافع ملت ایجاب کرده از جان خود گذشته‌اند و در این حمله تاریخی توانسته‌اند قدرت خود را به دشمن تحمیل کنند.

وی افزود: قوت دیپلماسی و قدرت میدان، الگوی بی‌بدیلی را در عملیات وعده صادق به‌وجود آورد که محصول آن تولید اقتداری تاریخی و راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: این الگو می‌تواند در دیگر موضوعات کشور و در تولید قدرت برای ایران مورد بهره‌برداری قرار گیرد. نقش شخص رئیس جمهور به عنوان رئیس دولت و همچنین رئیس شورای عالی امنیت ملی در این پیوند مبارک بی‌نظیر بود.

وی ادامه داد: این وحدت کلمه میان نیروهای مسلح و دولت باور «ما می‌توانیم» را در حق دفاع مشروع و زیر ضربه بردن رژیم صهیونیستی تکمیل کرد و این پیام را به جهان مخابره کرد که در ایران برای دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی هیچ اختلافی وجود ندارد و همگان بر روی این موضوع اتفاق نظر دارند و افکار عمومی دنیا شاهد اتحاد و همدلی آحاد ایرانیان در پاسخ تنبیهی سپاه به رژیم صهیونیستی بودند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: جلسه اول شورای امنیت سازمان ملل که به درخواست دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و جلسه دوم که به خواست رژیم صهیونیستی تشکیل شد حاصل جمع این دوجلسه به نفع جمهوری اسلامی بود.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: ادامه عملیات میدان در پشت میزهای دیپلماسی استمرار یافت و غربی‌ها که به کمک رژیم صهیونیستی شتافته بودند به‌جز سخنرانی چیزی عایدشان نشد و این موفقیتی برای دستگاه دیپلماسی در ادامه پیروزی‌های فرزندان ملت و نیروهای مسلح بود که در حمله به مناطقی از رژیم صهیونیستی محقق شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه - ۲۶ فروردین ماه - با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک دهها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

در جریان این پاسخ تنبیهی و متقابل تعداد قابل توجهی موشک کروز و بالستیک و پهپاد با مدیریت جنگ الکترونیک به مراکز نظامی رژیم صهیونیستی شلیک شد که اکثر آن ها به هدف اصابت کرده است.

ایران پس از این پاسخ تنبیهی به آمریکا و رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر دست از پا خطا کنند، سیلی بعدی محکم‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط

ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟

قدردانی سپاه از پشتیبانی مردم از عملیات «وعده صادق»

اجازه ندهیم نظام بروکراسی روند کارها را کند نماید